Wie weet een goed programma om films te bewerken, niet branden, maar bewerken, met effecten enzo :) ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

After effects, Sony Vegas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sony Vegas 10.0 Pro of Camtasia Studio 7
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pinnacle is een mooi programma!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IMovie is wel handig. Je kan met iMovie films bewerken, diavoorstellingen maken, geluiden er uit knippen en er bij plakken en nog veel meer!

Als je iets niet snapt (wat soms snel gebeurt) kan je de introductievideo bekijken of videolessen zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Powerdirector bevalt mij al jaren het beste, heb ze bijna allemaal geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
After Effects van Adobe! Werk ik zelf ook mee en werkt als een trein! Laat je overigens niet kisten door de uitgebreide mogelijkheden...