Welke kwaliteit van muziek is goed genoeg voor een ipod?

Bij youtube converter heb je zoveel keuze, maar hoe beter hoe meer MB, heb ik wel 320kb nodig voor goeie stereo te horen op een ipod?
Wat is 480p, 360p of 240p?
Wat is FLV? Wat is het verschil tussen MP3 of MP4?
ipod heeft MP4 maar je kan die ook converteren naar MP3 voor een cd tje, maar is dat ook een andere kwaliteit of enkel een andere extensie?
Ik snap er allemaal niks meer van. Sommige liedjes klinken heel goed en andere precies alsof ze in een slechte studio zijn opgenomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

320kbps is standaard kwaliteit

480p 360p 240p is de kwaliteit van een video hoe hoger des te beter de kwaliteit

720p is hd en 1080p full hd

.flv is een extensie voor video's

.mp3 is muziek

.mp4 is video

als je hem converteert naar .mp3 kan je hem inderdaad op een cd zetten want de video is er dan vanaf

320kbps is normale kwaliteit

het verschil tussen 320 en 64 kbps is goed te merken want 64 is veel slechtere kwaliteit

gr,

Toegevoegd na 2 minuten:
dat kbps noem je ''bitrate''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog nooit eerder een hogere kbps gezien dan 320 kbps(bij mp3s), ik zou het niet snel standaard of normaal noemen eerder hoog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MPEG 1 layer 3= MP3
Ik denk dat ze bij iTunes ook video verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh en + trouwens!
Wat genoeg kbps is bij een mp3 hangt af van hoe goed je verschil kan onderscheiden en of je oordopjes wel van degelijke kwaliteit zijn. 192 kbps is meestal wel aardig 320 kbps is meer dan genoeg.

480p/360p/240p zijn resoluties van filmpjes uitgedrukt in het aantal horizontale lijnen en de p staat voor progressive waarin het hele frame per keer wordt getoond anders dan interlaced waar de even en oneven lijnen van een frame wisselend getoond worden.

MP3 is een muziekbestand MP4 een filmbestand.