Ik maakte met de video-functie van mijn digitale fotocamera een filmpje. Kan ik dat op DVD zetten en dan afspelen op televisie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kunt het op een DVD branden, maar als het filmpje niet te lang is dan zal het ook wel op een CD-rom schijfje passen.
Wel even kijken welke bestandsvormen de DVD-speler ondersteunt, eventueel kan je het filmbestand converteren met een video-bewerkingsprogramma zodat het op elke DVD-speler gelezen kan worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geconverteerd en... het werkt prima. Thxs!

Andere antwoorden (2)

Ja dit kan. Wel even converteren als het niet lukt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan je zet je film(pje) gewoon op de dvd