Als je MS Paint bedoeld; nee. Er bestaan wel programma's om te kunnen tekenen, veel zelfs.

Sketchbook is een hele leuke app.

Als je de Itunes store opent kan je zoeken op "tekenen".

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kunt trouwens ook Paint intypen als zoekterm. Er zijn ook apps met deze naam; Omdat MS Paint zo bekend is wordt de naam gebruikt voor programma's waarmee je tekeningen kunt maken. Er zijn er zeer veel.

Als je een iphone en Ipad hebt kan je kijken naar apps die beide formaten ondersteunen.

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik heb ook bamboo paper, ook een goede tool. Zowel Sketschbook als Bamboo Paper zijn veel beter dan Paint. Eenvoudigere app is de gelijknamige Paint en Paint!

Text Paint Pro Free is een gratis app die zowel op de iphone als Ipad werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Adobe Ideas is ook heel handig en lijkt op Paint. Ik gebruik het op mijn iPad en iPhone.