Beste mensen, ik heb een vraag. Weet iemand hoe ik een .MKV bestand kleiner kan maken? Ik heb een film van 9,20Gb door de grote past hij niet op dvd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet hem shrinken met DVDshrink.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou in dit geval niet werken aangezien het geen Video-DVD is maar een compressie-video.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar nog beter is misschien de vraag wat wil je in vredesnaam met een .MKV op een DVD? Waarom bewaar je het niet op een HDD, of heb je een apparaat dat MKV's op DVD's afspeelt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dvdshrink hoort te werken maar deed het niet ik denk dat ik deze moet updaten.
Maar het is gelukt met divx plus pro .
hardstikke bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dvdshrink zou dat nooit kunnen doen aangezien deze alleen dvd's shrinkt. Dus een DVD van 8,4 GB naar een DVD van 4,7 GB shrinken zodat hij op je single layer DVD past.

Antwoorden (2)

Volgende keer toch maar een dvd downloaden :-)

Er bestaan allelei programma's om een mkv naar dvd te converteren. Onderstaande is een freeware programma

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het handig als je 2 cd's gebruikt, dan past hij er wel op. of je kan ook proberen om de film/clip te comprimeren.