welk programma gebruiken als ik van die video's wil maken met stokkerige poppetjes die kunnen lopen en praten, bijvoorbeeld de filmpjes van kud?

ik wil graag een YouTube account beginnen en dan filmpjes van 3 a 4 minuten met poppetjes maken. iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

pivot is idd een heel handig programma, je kunt het downloaden op http://www.snapfiles.com/get/stickfigure.html
werkt makkelijk, alleen als je ze wil laten praten moet je dat wel later inspreken, maar dat is bij kud ook gedaan. moet je gewoon een microfoontje hebben o.i.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

voor hele simpele video's kun je gratis pivot downloaden. Zelf gebruik ik Adobe Flash, dat kun je kopen door het te downloaden vanaf de site van Adobe. Dit kost dan wel wat, maar het is wel wel heel erg uitgebreid.