gta_sa.exe werkt niet meer?

Hallo iedereen,

ik heb gta san andreas geinstalleerd
maar als ik de game wil starten komt er een fout melding
gta_sa.exe werkt niet meer

weet iemand misschien wat de oplossing kan zijn?

mvg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Om zeker te zijn dat er geen parameters gewijzigd zijn door een gebruiker:

Probeer het programma te de-installeren, herstarten, registry van je besturingssysteem opschonen en het progamma opnieuw installeren.

Mogelijk is het probleem dan direct al opgelost.
Zo niet dan kun je hier weer de foutmelding neer zetten en gaan we verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb ik ook vroeger gehad toen ik nog speelde volgens mij kwam het omdat ik bezig was toen met modden. Wat je kan doen is een crack downloaden en die dan even vervangen met je origineel.