Laptop start wel op, maar is zegt dat hij een iscp mist ??? niks doet het meer?!?!!?!?

Ik ben laptop aan het sneller maken en dan valt de laptop uit bij het opstarten! dus ik in paniek .Niks gekrecht gelukkig maar daarna start ik hem weer op windows doet het maar wifi de USB poorten en de VGA poort doen het niet meer. hij geeft ook een melding ASUS ACPI Service "can't Register Asus ACPI Event Notification" Wat moet ik doen. (Hij zegt wel in de bios dat er bijv. een cd speler is.) Hoop op reacties

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik heb het idee dat het aan je ASUS moederboord ligt.
Probeer ACPI driver eens te downloaden van ,www.driverguide.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp dat je een boel services hebt uitgeschakeld?

Ga eens naar start, (uitvoeren als je xp hebt), type in het balkje: services.msc

Zoek nu de service 'acer acpi service'
Rechtsklik en waarschijnlijk staat deze service op uitgeschakeld of handmatig. Zet deze service op automatisch en start je laptop eens opnieuw op.

Is dit nog steeds niet de oplossing, ga dan eens goed na of er andere belangrijke services zijn uitgeschakeld, waarvan de asus acpi service afhankelijk is.