USB stick heeft een cdrom gedeelte en een geheugen gedeelte ? hoe het cdrom gedeelte aanpassen ?

Ik heb een USB stick die als je hem in de pc doet als cdrom gezien wordt met een software pakket erop, en een drive geeft als geheugen (1GB)..

Aangezien er nieuwe software is, wil ik die graag op het cdrom gedeelte zetten.. Is hier speciale software voor ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Volgens mij is dat software gedeelte wat jij bedoeld gewoon een map op je USB dat aangestuurd wordt door een autorun bestand. In dat geval moet je die nieuwe software gewoon op je USB kunnen zetten met en nieuwe aansturend autorun bestand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, het is niet een folder op de usb mem gedeelte maar echte een CDROM (zo ziet windows hem)...
Dat zal wel zo'n SanDisk Cruzer USB stick zijn. Daar staat idd ook een software pakketje op wat feitelijk niet nodig is. M.i. kun je, als de hele stick opnieuw formatteerd, dat ook gewoon laten vervallen maar veel plaats scheelt dat ook niet echt. Ik heb het er nog steeds op staan, aan jouw de keuze.