Is er een programma om een dvd te branden met een menu?

Ik wil een dvd branden over vakantie en dan een soort van dag 1, dag 2, dag 3, etc. Te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (5)

windows 7 en windows vista hebben allebei al een programma dat ij windows 7 ''windows dvd branden'' heet, daar kan je ook een menu maken. Je kan kiezen uit heel veel keuze en uit breedbeeld =)
Bij vista moet je gewoon ff zoeken - programmas- en dan even DVD intikken dan komt hij denk ik wel tevoorschijn.
Succes ;)

ImaBite

Toegevoegd na 1 minuut:
ow verkeerd gelezen met dat dag 1, 2, 3 dat kan niet in het hierboven genoemde. vergeet die reactie maar ;P
Maar as je dag 1, 2 en 3 (als voorb.) er in wil moet je tog een videobewerkingsprogramma gaan gebruiken.
Succes verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriend van me heeft mij laatst 'Freemake Video Converter' gestuurd, hier kan je een menu op je DVD zetten.

http://www.freemake.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roxio kan dat ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een apple computer hebt: iDVD werkt erg fijn!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord dat ImaBite gaf kan wel. Zeker voor wat betreft Windows7. Windows7 heeft een eigen programmaatje, t.w. WINDOWS DVD BRANDER. Je hebt - neem ik aan - van iedere dag een apart filmpje gemaakt en die laad je dan één voor één in het programma in. effe uitproberen en dan moet het lukken.