hoe verwijder ik microsoft excel 2010? evaluatievercie onder licentie wij hebben windows 2007

ik zie dit programma niet bij programma,s verwijderen,misschien onder andere naam?

Toegevoegd na 15 minuten:
hoe herken ik een evaluatievercie bij programma,s verwijderen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Verwijderen van evaluatieversies van Office 2010-programma's

Gebruik de volgende aanwijzingen om evaluatieversies van Office 2010-programma's te verwijderen. De aanwijzingen zijn gebaseerd op het besturingssysteem van uw computer.

DE INSTALLATIE VAN UW EVALUATIEVERSIE VAN OFFICE 2010 ONGEDAAN MAKEN IN WINDOWS 7
Klik op Start en klik vervolgens op Configuratiescherm.
Klik onder Programma's op Een programma verwijderen.
Selecteer de evaluatieversie die uw wilt verwijderen.
Klik op Verwijderen en vervolgens op Doorgaan. Mogelijk moet u de computer opnieuw opstarten.
TERUG NAAR BOVEN

UW EVALUATIEVERSIE VAN OFFICE 2010 VERWIJDEREN IN WINDOWS VISTA
Klik op Start en vervolgens op Configuratiescherm.
Klik onder Programma's op Een programma verwijderen.
Selecteer de evaluatieversie die u wilt verwijderen.
Klik op Verwijderen en vervolgens op Doorgaan. Mogelijk moet u de computer opnieuw opstarten.
TERUG NAAR BOVEN

UW EVALUATIEVERSIE VAN OFFICE 2010 VERWIJDEREN IN WINDOWS XP
Klik op Start en op Configuratiescherm.
Selecteer Software.
Selecteer de evaluatieversie die u wilt verwijderen.
Klik op Verwijderen en klik vervolgens op Ja. Mogelijk moet u de computer opnieuw opstarten.