Ik heb gisteren via Steam een spel gekocht. Deze deed het 1 keer goed. Echter doet deze het nu niet meer goed. Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?

Eerste keer opstarten deed het spel het gewoon.
Alle volgende keren deed het spel het niet meer.

Ik heb contact opgenomen met Steam vanmorgen maar van de verhalen in het forum (er zijn meer mensen met hetzelfde probleem) lijkt erop dat de Support niet goed is bij Steam.

Ik wil dus graag mijn geld terug zodat ik het spel ergens anders kan kopen.

Weet iemand hoe dit in zijn werk gaat? Kan dit überhaupt wel bij Steam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Kimath
12 jaar geleden
welk spel gaat het over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Football manager 2011

Antwoorden (1)

In principe moet je je geld terug kunnen krijgen. Ik heb ff op de site gekeken, maar veel kontaktmogelijkheden zijn er niet. Als je lid bent van de consumentenbond, kun je ze even vragen, wat ze je adviseren.