Als ik wil inloggen in world of warcraft krijg ik : unable to connect. Wat te doen ?? Help

Om wat precieser te zijn er staat: unable to connect.please try again later if the problem persist please contact technical support. Maar daar kan ik niks vinden :s p.s ik gebruik windows 7als het helpt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Of de servers zijn op dit moment offline dat kan je zien op het forum of je internet connectie is niet goed.

Toegevoegd na 57 seconden:
Heb je de echte world of warcraft of speel je een private server? want daar zit nog een groot verschil in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je niet kan inloggen maar wel internet hebt en de servers zijn online dan zou ik even gaan bellen met customer support, gesprek gaat wel in het engels, ik dacht dat het een normaal tarief nummer was, telefoonnummer van customer support is te vinden op je eigen account site van wow, gewoon even zoeken, dan heb je dat nummer; zo gevonden, er zijn meerdere telefoonnummer beschikbaar ivm meerdere landen.
succes.
ps: je kunt ook te horen krijgen dat je niet kan inloggen omdat je niet de juiste gebruikersnaam en of wachtwoord hebt ingetoetst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las in een reactie dat je een gedownloade versie hebt van World of Warcraft.
Maar je wilt wel op een originele account spelen?
Dan weet ik wat waarschijnlijk het probleem is.

- Ga naar de volgende map toe: World of Warcraft -> Data -> enGB
- Zoek het bestand realmlist.wtf
- Open het bestand (rechtermuisknop -> openen met kladblok
- zorg dat in de eerste regel staat: set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
(waarschijnlijk staat daar momenteel wat anders)
- sla het bestand op met dezelfde naam

Als het goed is kun je nu wel connecten.
Ritsuka