Windows Live Messenger probleem, contacten offline. Hoe kan ik dit probleem verhelpen? Zie 'Extra Uitleg'.

Op Windows Live Messenger zijn al mijn contacten offline. Als ik op aMSN (een msn/wlm kloon) dan zijn mijn contacten gewoon online en kan ik ze aanspreken en zij mij. Op Windows Live Messenger niet.

Hoe krijg ik Windows Live Messenger weer zoals het moet?

PC opnieuw installeren en Systeem herstel helpt niet. Beide al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

The exact cause for the problem is unknown, but most likely it’s due to corrupted Windows Live Messenger related files. To resolution to fix the all contacts appear offline issue is simple. Just go to Control Panel -> Programs -> Programs and Features and select (highlight) Windows Live Essentials 2011. Then, click on the Uninstall/Change button. In the Windows Live Essentials 2011 setup window, click on Repair all Windows Live programs to reinstall WLM Messenger 2011.

Volgens :http://www.mydigitallife.info/all-contacts-appear-offline-in-windows-live-messenger-2011/

Oftewel Start > Control Panel > Programs > Programs and Features (een programma verwijderen) > Klik op deïnstalleren van Windows Live Essentials en dan i.p.v. "verwijderen" de "Herstellen" optie gebruiken.

Hopelijk werkt dit ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit werkt niet. had dan al goed moeten zijn toen ik de pc opnieuw installeerde. de fout bleef. dus heeft niets met mijn computer te maken.