hoe kan ik een cheat database voor de nds bewerken?

ik probeer mijn cheat database voor de nds met de cheat code editor te bewerken maar elke keer als ik hem wil openen sluit het programma zichzelf af!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat ligt aan je firewall op je nds, die blokkeert het! Je moet dus op je nds naar settings gaan. Dan firewall uitzetten maar pas op zet hem op PC link only want als je hem op open zet dan kunnen hackers op je nds inloggen en dan worden je spellen, save data etc.. gestolen. Alvast graag gedaan!