Als door een fout in mijn pc Daemontools het niet doet, is er dan nog een andere manier om een image bestand te gebruiken?

wat we ook doen, we krijgen deamontools niet aan de gang.
dus... wat doe ik nu met dit image?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er bestaat veel software die met een image overweg kan:

De meest voor de hand liggende is: Nero: je image branden op CD en de CD gebruiken.

Wil je geen CD/DVD opofferen, dan kan je de volgende titels opzoeken:
-> MagicISO
-> PowerISO
-> WinISO

Al deze software kan images uitpakken en sommige kunnen doen was deamontools doet: een virtuele CD-drive maken van een image.

Andere suggesties:
'.iso' bestanden kan je zelfs openen met 'Winrar'.
Moest je ook nog dergelijke vraag stellen: schrijf erbij welke extentie (.ISO, .BIN, ...) je bestand heeft, dit gaat meer doeltreffende antwoorden toestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je laatst iets nieuws geïnstalleerd (bijvoorbeeld van EA Games)? Sommige bedrijven leveren hun software met meelifters. Dat wil zeggen dat er programma's geïnstalleerd worden zonder jouw toestemming die programma's zoals Daemon Tools onklaar maken. Dit noemen ze DRM (digital rights managment). Je geeft overigens toestemming in de voorwaarden die iedereen snel wegklikt in het begin zonder ze te lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
niks nieuws. deamon doet het helemaal nooit bij mij... ook eerst niet. ik kan er niet mee overweg, vandaar mijn vraag.