Ik heb youtube mp3 downloader. En ik wil het graag naar Windows Media Player zetten. Hoe doe ik dat? Graag makkelijke manier.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ik ben heel slecht met windows maar kan je in Windows media plager niet ergens op importeren o.i.d. Klikken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download YouTube converter, typ in Google ' YouTube converter'. Dan krijg je een lijst met sites, www.dvdvideosoft.com als je het hbt gedownload, kopieer je t link, en je hebt m als mp3 in computer. Als j t eenmaal hebt gedownload, komt er balkje tevoorschijn, voor het downloaden van video's en diverse dingen. Ze hebben allemaal een eigen kleurtje. Je moet voor de mp3 bestand, ' mp3 en audio ' nemen volgens mij. Dit is wat ik dan gebruik, heel eenvoudig. Bij mij is t wat trager dan bij me vriendin, want bij haar duurt t maar een paar seconden, en je kan er tegelijkertijd meer downloaden.. Ik heb de link ook gezet voor je. Hoop dat j r wat aan hebt..