Hoe kan ik zorgen dat ik bepaalde cookies bewaar in Windows XP?

Af en toe schoon ik alles op en ben dan bepaalde cookies kwijt, wat onhandig is omdat ik dan weer inlogcodes moet zoeken. Ik gebruik windows XP.
Het lukt wel via internetopties om bij de cookies te komen, maar ik zie nergens een optie om deze op te slaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

In de verkenner zoeken naar de map waar de cookies instaan, die map kopiëren met een andere naam, opschonen en dan de map weer terugplaatsen (zodat ie de opgeschoonde map overschrijft).
De andere optie is handmatig cookies verwijderen, maar dan stuit je snel op het probleem dat veel cookies een volstrekt onbegrijpelijke naam hebben en je dus niet weet of ie wel of niet weg kan.
Derde optie: Firefox gebruiken met de optie om automatisch in te loggen: dan worden inlogcodes en dergelijke apart opgeslagen, opschonen heeft daar geen invloed op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is om het programma CCleaner te gebruiken. Als je hier bij de instellingen gaat kijken, kan je zelf kiezen welke cookies je wilt behouden bij het opschonen. :)