Kan iemand mij uitleggen hoe ik met windows live movie maker een video gespiegeld op youtube kan zetten?

Toegevoegd na 4 uur:
Een ander programma mag ook als het met windows live movie maker niet kan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.9K

Het beste antwoord

Dat kan helaas niet met Windows Live Movie Maker.
Je kunt wel een programmaatje op je pc zetten waarmee je eenvoudig een video kunt spiegelen, zoals Flip & Rotate: http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-Video-Flip-and-Rotate.htm
Ook met Windows Movie Maker kun je een video spiegelen: eerst een video invoegen, daarna met je rechtermuisknop op de video klikken, kies "video-effecten" en kies: spiegelen horizontaal (zie afbeelding).
Plaatje bij antwoord
Pieter2011