Ik heb bij een vriend van mij gezien dat hij spelletjes van www.miniclip.com en dat soort sites had gedownload. Hoe doe je dat?

Met spoed gevraagd!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De games die op miniclip staan zijn browser games, wat wil zeggen dat je ze op internet kan spelen. Vaak is het ook helemaal de moeite niet waard om ze te downloaden.
Je kan op miniclip wel enkele minigames downloaden, dit kan je via de link in bron 2, het kan wel zijn dat je je eerst moet registreren.

Wat ook kan is dat het de zogenaamde 'bigfish' games betreft. Dit zijn kleine spelletjes die je wel kan downloaden maar waar je vaak voor moet betalen. Je kan meestal wel een trial spelen & downloaden.

In de meeste gevallen, als je de spelletjes kan downloaden dan zal het er duidelijk bijstaan. Er zal dan ook bijstaan of het spelletje te betalen is of niet.

Groeten,
JJanom.

PS: 'met spoed gevraagd' hoort hier niet. Wees redelijk, dit is geen noodgeval. Als iemand kan antwoorden zullen ze dat doen, maar geef de antwoordgevers een beetje tijd. Hoe minder je hen onder druk zet met zaken zoals 'spoed gevraagd', hoe beter je antwoordt zal zijn.
Als het dan ook ZO dringend zou geweest zijn, dan bel je best even naar je vriend en vraag je het hem gewoon...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor de PS :D