is er een systeem dat mijn achtergrond om de zoveel tijd verandert?

ik heb windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

Nouja, het is wat je een systeem noemt... het zit 'm gewoon in configuratiescherm. Klik op Start, dan op Configuratiescherm (rechts in het Start-menu). Eenmaal in configuratiescherm staat rechtsbovenin zo'n zoekbalk. Typ daar even 'Bureaubladachtergrond' in. Het enige wat nu tevoorschijn komt is Persoonlijke instellingen; Bureaubladachtergrond wijzigen. Klik op Bureaubladachtergrond wijzigen. Hier kun je je achtergrond wijzigen in 1 permanente achtergrond. Of, als je het wisselen van achtergronden wel mooi vindt, kun je er meerdere aanklikken, de wisseltijd veranderen, het staat er allemaal. Als je meer afbeeldingen wilt moet je ze gewoon even opslaan. Dus wil je een aap als achtergrond, zoek in Google naar een aap, rechtermuisknop op het plaatje, 'Opslaan als...' aanklikken, het plaatje in afbeeldingen opslaan en je kunt hem de desgewenste naam geven. Maar ik heb je volgens mij veel te veel geholpen, aangezien je alleen maar wou weten wat dat systeem was...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja die is er, daar was een programmaatje voor dat bij Incredimail zat. Dan kon je allerlei achtergronden downloaden die dan steeds veranderden. Alleen ben ik vergeten hoe dat programmaatje heet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heeft de vraagsteller erg weinig aan -1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Casj, de vraagsteller vraagt of er zo een programma bestaat en niet welke programma's. De antwoordgever geeft dus een juist antwoord!
Ja, als je naar thema's gaat kan je ook kiezen uit een beperkt aantal "pakketten" plaatjes die om de zoveel tijd overspringt naar de volgende. (Windows 7)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt toch gewoon "diavoorstelling" activeren.tenminste voor je bureaublad.kunt dan standaard thema kiezen of uit een selectie van de afbeeldingen die je op je pc hebt staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan gewoon in Windows 7 zelf.
Maak een map aan met achtergronden die je wil hebben.
Klik met je rechtermuis op je bureaublad en klik op personaliseer.
Klik linksonder op achtergronden (oid zit op een engelse win7)
Nu kan je op browse klikken en de map aanwijzen.
Je kan nu kiezen welke plaatjes gaan roteren
Bevestigen en klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechts klikken op het bureaublad -> aan persoonlijke voorkeur aanpassen. Dan onderaan bureaubladachtergrond en alle plaatjes aanvinken :)