Hoe kan je je tekstvakken ontkoppelen op Word 2003? Ik wil namelijk een tekstvak op een pagina zetten en nog 1 op een andere pagina, dat kan niet.

Ik heb een tekstvak op de voorkant van een brochure, maar ik kan niet een tekstvak met een andere tekst ergens anders plakken. Weet iemand welke handeling ik moet verrichten?

Toegevoegd na 3 minuten:
Want ik krijg namelijk dezelfde tekst in het andere tekstvak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik begrijp niet goed wat je bedoelt maar ik ga van de veronderstelling uit dat je vertrekt van een blanco blad, met daarop een tekstkader. (of is het niet in word opgemaakt?) Anders kan je op het einde van de kader je cursor zetten, vervolgens enteren en verder blijven enteren tot je op de gewenste plaats van de volgende pagina komt. Zoniet is een andere uitleg van je probleem toch gewenst. Groetjes. (misschien wil een afbeelding van je probleem wel helpen.)