Waar is dit bestand gebleven?

Ik heb een rar. bestand toegestuurd gekregen van een vriend van mij via WeTransfer. Het bestand was erg groot en aangezien ik niet genoeg schijfruimte had is hij niet helemaal gedownload.
Mijn harde schijf is nu helemaal bomvol nadat ik 99 procent van het bestand gedownload heb, maar ik kan het bestand NERGENS VINDEN.
Niet in de downloads, niet als ik de computer doorzoek met de zoekfunctie. Niets, nakkes, nada.
Maar ondertussen zit wel mijn hele schijf vol met een voor 99 procent gedownloade compilatie van muziek die ik niet kan vinden.
HELP!

(ik heb een mac I book G4)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook gezocht naar files met extensie ".download" ? andere oplossing: Maak meer ruimte op je schijf en download dezelfde file opnieuw. Hij was bijna klaar, dus zal als het goed is verdergaan met de resterende 1% en dan wel als 'rar file verschijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een voortzetting dus ("resume") van dezelfde file.

Antwoorden (2)

Hij moet helemaal gedownload zijn voordat je het kan openen/gebruiken, je kan ook even checken bij je ontvangen bestanden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik, maar hoe knikker ik het gedowloade ervanaf als ik hem niet kan vinden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het niet kan vinden is het ook niet op je pc.
type anders het naam van de bestand en ga je pc door. vind je het niet dan heb je het gewoon niet. of als het via een site gedownload dan is ie nog in de downloadgeschiedenis blijfen hangen
In de temp map ;). Download ccleaner maar is.