Hoe krijg ik een intro uit Sony Vegas in Camtasia Studio?

Ik ben er zojuist achter dat deze twee programma's niet graag samen werken en dus wil het m2t intro bestand niet in Camtasia Studio. Ik heb de intro opnieuw gerenderd als Avi, maar ook dan wil Camtasia hem niet invoegen vanwege een codec. Hoe krijg ik mijn intro uit Sony Vegas nu naar Camtasia?

Ik kan niet van Camtasia naar Sony Vegas want Camtasia kan HD alleen in AVI produceren en dat ondersteund Sony Vegas niet helemaal, krijg dan geen beeld maar wel geluid.

Iemand enig idee? Het moet trouwens HD en 720p blijven dus Mp4 is geen oplossing.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heeft het ene programma codecs nodig die je zelf verzorgt terwijl het andere programma zelf een aantal codecs ondersteunt. Ik zou adviseren een compleet codec pack te downloaden en dan gewoon de originele bestanden weer te gebruiken. Converteren is een actie die je zo weinig mogelijk moet uithalen vanwege verlies in kwaliteit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is trouwens niet echt zo dat de twee programma's elkaar niet liggen, Camtasia kan wel of niet een video openen en hetzelfde geldt voor Sony Vegas.

Wat is Camtasia precies voor programma, is het meegeleverd bij je camera ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, ok nou misschien dat mijn link werkt. Kan nog steeds dat je dus de juiste codecs mist. Als het goed is zou vegas die moeten gebruiken, als de codecs in Vegas intern zijn zou je even naar een ander formaar als avi moeten converteren.