Hoe zorg ik ervoor dat CCleaner bepaalde dingen niet wist?

Ik heb net CCleaner gebruikt en die heeft mijn startpagina geleegd en ook overal mijn wachtwoord en gebruikersnaam gewist zodat ik nu overal opnieuw moet inloggen. Hoe voorkom ik dit als ik hem weer ga gebruiken? En hoe krijg ik de gadgets op mijn startpagina terug of moet ik die nu weer allemaal bij elkaar gaan zoeken in de Google gadgetlijsten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2K
Kimath
12 jaar geleden
Die gadgets op je Google pagina heb je weer terug als je inlogt hoor, die zijn niet weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O gelukkig, dank je Kimath. Heb echt geen zin alles wat ik op mijn startpagina wil hebben weer op te moeten zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met die vraag zat ik ook al .

Het beste antwoord

Bij Ccleaner kun je aanvinken, wat je wil, dat er opgeschoond wordt. In uw geval moet u dus oa even het vinkje bij bewaarde formulierinformatie, dat onder applicaties staat, weghalen.

Informatie die door Ccleaner weg is gehaald, is weg, en moet opnieuw ingevoerd worden, als u het weer wilt gebruiken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat probleem had ik ook .
Even kijken wat het wordt .
Een dikke +

Andere antwoorden (1)

Als het goed is vraagt ccleaner voor de schoonmaak aktie of u een backup wilt maken. Die kunt u in het geval dat u ja heeft gezegd eenvoudig terug zetten. Heeft u nee gezegd dan is het helaas maar dan is het weg