Met BlackBerry whatsapp geïnstalleerd. Niemand krijgt mij in hun favoriet met whatsapp. Ik wel. Hoe kunnen anderen mij toevoegen?

het ligt niet aan de manier van tel. nummer noteren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Maak je geen zorgen dit duurt meestal even voordat andere jou in hun lijst kunnen zien. Bij de 1 duurt het een paar uur en bij de ander wat sneller...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die ander moet in je lijst van contacten staan en dan gaat het automatisch (en omgekeerd)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De andere moeten jouw (nieuwe) nummer toevoegen aan contacten in hun telefoon en dan gaat het vanzelf!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien als ze de lijst vernieuwen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze moeten wel even hun lijst synchroniseren zodat Whatsapp kan zien dat jij ook whatsapp hebt en daarna kun je lekker klessebessen met je matties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor jullie snelle reacties. ik heb hier al een maand last van en iedereen heeft mij in zijn/ haar contactenlijst maar krijgt mij niet in de favorieten met 'refresh favorites'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je wel met ze praten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, dat kan. ik kan ook een chat in whatsapp starten. die ander ontvangt en chat terug. De ander kan nooit starten omdat ik niet in hun favorieten kom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als jij een chat start krijgen hun dan jou naam in beeld of alleen je telefoon nummer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
naam met foto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt heel raar
Ten eerste moeten ze wel jouw telefoon nummer in hun telefoon hebben. Als ze dat hebben kunnen ze in Whatsapp het tabblad "allen"openen en dan op jouw naam gaan staan. Vanuit daar kunnen ze de optie kiezen "toevoegen aan favorieten" en dan sta je bij hun ook in hun favorieten. Normaal gesproken sta je vanzelf in de lijst met favorieten als ze jouw telefoon nummer hebben opgeslagen, maar zoals in dit geval dat schijnbaar niet zo is, kunnen ze je dus op deze manier toevoegen.