Adobe Flash naar Sony Vegas Pro 10 ?

Hoe zet je een zelf gemaakte Flash movie (( .avi ‘’ met witte achtergrond ‘’ ))
Naar Sony Vegas Pro 10 ?

Toegevoegd na 1 minuut:
het kan ook in .fla formaat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Zo, mooi dat je een video voor je vraag maakt :)

Om een media bestand te importeren ga je naar "Bestand -> Importeer" in Sony Vegas Pro 10. Voor je dit doet zul je eerst de video moeten exporteren uit Adobe Flash.

Sommige .avi bestanden werken niet helemaal correct met Sony Vegas Pro 10. Dit kun je oplossen door deze Sony converter te downloaden. Zie link:

http://www.iorgsoft.com/AVCHD-Video-Converter/

Zodra je de converter hebt gedownload Importeer je het .avi bestand in de converter door op "Add File" te klikken. Nu converteer je dit bestand naar DV-AVI of MOV. Als je het bestand hebt geconverteerd importeer je het opnieuw in Sony Vegas Pro 10.