Hoe kan ik tekst uit een pdf bestand (adobe reader 7.0) kopieren plakken naar words?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
4.3K

Antwoorden (6)

Gewoon selecteren kopieren en daarna plakken
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja haha als het zo makkelijk was had ik die vraag niet gesteld hier
ronron1212
12 jaar geleden
Ik doe het altijd zo dus
ronron1212
12 jaar geleden
Klik als je de pdf open hebt op edit klik op selecteer alles
Dat edit select alles
Datweer edit copy
Ga naar word en plak
Heb dit net nog maar eens geprobeert van wegen jou rare opmerking maar heb de gehele tekst nu in word
Kan daar nu alles mee doen.
Dus geen verstand???????????
ronron1212
12 jaar geleden
Ik doe dit nu al zolang er pdf's zijn
Ben overigens niet de enige die dit zegt
Kijk ook eens bij het antwoord van
Johndejongh Het kan natuurlijk zijn dat
je niet handig bent.
Gewoon selecteren met je muis (eerst 'text selectie' aanklikken)
daarna ctrl + C
In word ctrl + V
Klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zojuist even geprobeerd, werkt gewoon met selecteren van de tekst, dan kopiëren kiezen en in Word document plakken.
Ik werk met Adobe reader X, maar het zal bij de oudere versie wel hetzelfde werken.
Wellicht een idee om even de nieuwste (gratis) versie van Adobe te downloaden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een ' pdf to word converter'

Ofwel download je er een,ofwel doe het je online.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet altijd mogelijk met adobe reader. Hiervoor heb je adobe acrobat nodig om het bestand OCR (tekst herkenning eroverheen te doen).

Vermoedelijk heeft de PDF bestand geen OCR gehad tijdens het opmaken van het bestand

Toegevoegd na 55 seconden:
zoals eerder is aangegeven even een converter downloaden, dan los je het probleem ook op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het simpelst is afdrukken en dan scannen, dan bewerken met tekstherkenning. Nog even bijwerken voor de automatische foutjes en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook dit programma installeren:
http://www.pdftoword.com/nl/features.htm
Voor je de tekst inplakt, zul je hem toch even moeten bewerken.