Nee, het is niet exact hetzelfde.
Aangezien de xbox 360 een veel grotere console is dan de PSP.
Op de xbox heb je meer kwaliteit, en ook meer functies/gameplay dan op de PSP.

Wel is het erg leuk, FIFA 11 voor de psp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het spelen van Fifa 11 op de PSP heeft niet dezelfde kwaliteit als het spelen van Fifa 11 op de Xbox 360.
De PSP is een klein apparaatje vergeleken met de Xbox 360. De onderdelen die in een PSP zitten zijn niet van dezelfde kwaliteit als de Xbox 360, dit omdat Sony anders heel wat meer geld moet neertellen voor haar PSP's. De onderdelen in een Xbox 360 kunnen namenlijk goedkoper geproduceerd worden dan die zelfde onderdelen voor een PSP. Het kan wel compacter gemaakt worden maar hiervoor is speciaal materiaal nodig, meer personeel en meer tijd voor nodig en dit kost dus geld.

Het spelen van Fifa 11 op de PSP is dus niet hetzelfde als het spelen van Fifa 11 op de Xbox 360.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is persoonlijk wat je fijner vind.