Wanneer ik mijn iPhone (3GS) aansluit op de PC, opent hij standaard in de Windows Verkenner, hoe kan ik dit opnieuw instellen?

Ik heb Windows Vista en wil graag dat, wanneer de iPhone aangesloten wordt, de computer direct iTunes opstart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Dit zijn 2 aparte vragen: 1_Verkenner uitschakelen of veranderen: Sluit iphone aan, ga naar Start configuratie scherm en klik op scanners en camera's, klik met rechtermuis knop op configureren of voorkeur, en stel in b.v. geen actie bij aansluiten. 2_Sluit Iphone aan en start iTunes, zoek bij instellingen/configuratie van je iphone naar:Itunes starten met deze iphone en zet dit aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, ik krijg de mogelijkheid niet om een voorkeur in te stellen bij jouw stap 1. Is er nog een andere route om dit in te stellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stap 2 is wel gelukt trouwens, waardoor hij nu bij aansluiting de verkenner én iTunes opstart ;-) Halfway there.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is me gelukt! Via configuratiescherm > hardware en geluiden > CD's en andere media automatisch afspelen. Ik moest de weergave van het configuratiescherm anders zetten.