waarom reageert het programma niet?

Ik probeerde een programma te verwijderen. Maar elke keer als ik met mijn rechten-muisknop erop klik, laad hij heel lang en reageert daarna niet. Daarna moet ik windows verkennen opnieuw opstarten. En als ik op 'del' druk, gebeurt er hetzelfde. Dus, probeer ik het te verplaatsen, maar dat werkt ook al niet (gebeurt weer hetzelfde).
Hoe kan ik het programma verwijderen?
Ik heb geprobeerd het te verwijderen met 'revo uninstaller',
maar dan loopt 'revo uninstaller' vast als ik het programma verwijder...
Het programma is 1.367.124 kb groot en ik heb een windows 7.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Een programma verwijderen doe je normaliter via configuratiescherm en dan bij software. Dan worden alle componenten van het programma netjes verwijderd en blijven er niet her en der nog dingetjes staan die geen nut meer hebben.
Maar ik geef toe dat verwijderen soms niet lukt. Dan zul je je er bij neer moeten leggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kijk eerst eens of je prullenbak leeg is en of je voldoende lege ruimte op je harde schijf hebt. Gooi anders eerst een aantal andere bestanden weg die je niet meer nodig hebt of bewaar ze ergens anders. Gaat het om een geïnstalleerd programma dan kun je beter de-installeren om niet al te veel onnodige rommel achter te laten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zult het eerst even via het configuratiescherm moeten proberen.

Als dat niet ga je naar de volgende locatie:

C:/Program files (of program files x86)/Naam_van_programma_ontwikkelaar/
Naam_van_Programma

Als je daar bent sleep je de map van het programma naar de prullenmand om deze te verwijderen. Gebruik daarna een programma zoals CCleaner om overgebleven bestanden van het programma ook te verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via "start" dan voer je in de zoekopdacht starten "cmd"
ga dan naar de map waar het programma staat en verwijderen.