Ik heb net een blue screen gehad op mijn computer maar hoe kan ik hem opnieuw bekijken?

de BSoD ging binnen 1 seconde weg en ik had dus helemaal geen tijd om hem even rustig te lezen. Is er een manier dat ik hem opnieuw kan lezen/bekijken?

Mijn computer is toen automatisch opnieuw gestart er nu doet ie het gewoon... nu maar hopen dat ie het altijd gewoon blijft doen ^^ *sigh*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

1) Klik met je rechter muis knop op "Mijn computer" en dan op Instellingen
2) Onder de geavanceerde tab, selecteer je Opstarten/herstel en klik je op Instellingen
3) Nu moet je ergens een vak vinden waar de locatie van de dump bestanden is. Deze dump bestanden worden door Windows aangemaakt zodra er iets fout gaat met de computer.

Als het bovenste niet lukt ga dan naar de volgende locaties om de log bestanden te zoeken:

C:\Windows\Minidump\Mini110708-01.dmp (dump bestand kan ook anders zijn)

C:\Gebruikers\\AppData\Local\Temp\WER-147327-0.sysdata.xml

C:\Gebruikers\\AppData\Local\Temp\WERA63D.tm p.version.txt

Toegevoegd na 32 minuten:
Probeer ook het volgende om event viewer te gebruiken:

1) Klik op Start en ga naar het Configuratiescherm
2) Klik nu op "Systeem en Onderhoud" en selecteer "Administratieve gereedschappen". Dubbel klik dan op "Event viewer"
3) Dubbel klik op "Windows logs" in het paneel aan de linker kant
4) Klik nu op "Application", "System" of "Security"
5) Als je nu een folder met de naam "Custom views" ziet, dubbel klik dan op deze
6) Klik nu op "Administrative events"
7) Klik nu op een bepaalde gebeurtenis in het rechter paneel. BSOD's worden weergegeven als "Error"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar heb ik een goede tip voor, neem foto met digitale camera, of iphone!