Is er een mogelijkheid om gratis muziek/filmpjes te downloaden op de iPod touch? Desnoods van youtube

Is hier een app voor? Zoja, welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (8)

ja dat kan op deze site http://youtubedownload.altervista.org/
als je er wilt komen klik op de bron

Toegevoegd na 8 minuten:
ik ben vergeten dat je ook de app youtube op je ipod moet hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rechtstreeks op de iPod touch muziek en filmpjes downloaden kan niet, je kan ze wel op je computer zetten en dan met iTunes erop zetten

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry, filmpjes kan wel met de App YXPlayer2 http://itunes.apple.com/nl/app/yxplayer2-lite/id382986174?mt=8 maar niet van YouTube.
Als je ergens op een site een avi o.i.d. kan downloaden dan kun je 'm openen met YXPlayer op je iPod en die slaat 'm dan ook op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan wel, alleen zul je je iPod Touch hiervoor moeten jailbreaken. Als je je iPod Touch hebt gejailbreaked kun je MXtube en aTube gebruiken om Youtube filmpjes rechtstreeks naar je iPod Touch te downloaden. Beide applicaties zijn beschikbaar via Cydia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor google maar youtube naar mp3 dan krijg je een site waarin je de video link moet plakken dan converteert hij het naar mp3 het heet video2mp3 zo iets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek het nummer op you tube, download dvdvideosoft free studio. Dit programma kan alles wat je maar wenst, bestanden downloaden, converteren, zowel muziek als video.
Er zijn ook applicaties voor verschillende telefoons en apple devices.

Echte aanrader, ik heb er nooit problemen mee.
Gratis en virus- en spywarevrij.

De bron gaat naar you tube, verder moet je het zelf wat uitzoeken.

Dvdvideosoft vind je hier: (officiële site)

http://www.dvdvideosoft.com/

Toegevoegd na 3 minuten:
Een foto van de applicatie voor Iphone of Ipod.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ps: Het zinnetje over de bron negeren .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen app maar website :) ga naar www.tubidy.com op je ipod browser
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site kun je elk liedje/filmpje op je ipod downloaden, ipod nano, ipod touch elke ipod

Www.youtube-mp3.org

Helamaal gratis, legaal, snel, zonder virussen
Kortom, perfect!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
App niet wel handig programma.
Van filmpje naar muziek:
Free youtube to mp3 converter