Minecraft: FAILED TO VERIDY USERNAME! Hoe los ik dit op?

Hallo, ik heb laatst minecraft gekocht maar als ik een server wil joinen krijg ik: Server disconnected!
Failed to verify username!
Ik zit thuis pp draadloos, gebruik MCafee, en firewall aan. Maar mijn vader, die direct met de router verbonden is, kan wel servers joinen, en ook mijn opa, op een andere locatie! Ik kan nergens antwoord vinden dus dit is mijn laatste hoop

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Heb je al geprobeerd om minecraft te verwijderen en opnieuw te installeren, ook helpt het soms om server ip's niet te copy/pasten maar handmatig in te voeren. Kijk dit even na en geef even reactie, werkt het niet kijk ik even dieper voor je ok.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We zullen eerst "minecraft.net" moeten verwijderen. Om dit te doen doe je het volgende:

1) Ga naar Start en type Uitvoeren
2) Type nu het volgende in de "Uitvoeren" balk:

notepad %windir%\system32\drivers\etc\hosts

3) Zoek nu een lijn die minecraft.net of www.minecraft.net heet. Als je deze lijn hebt gevonden verwijder hem dan.

Probeer ook even je gebruikers cache & geschiedenis te verwijderen, dit kan namelijk ook helpen.

Er is ook een hele grootte kans dat dit probleem aan de servers van Minecraft ligt. 6/7 maanden geleden hadden mensen namelijk ook last van dit probleem, en ze waren er achter gekomen dat het slechts server updates waren.