Hoe kun je gemakkelijker diep-geneste directories opgeven in de verkenner?

Bij het opslaan van een bestand moet ik soms diep de directories induiken voor ik een vaak gebruikte directory gevonden heb. Is daar in de verkenner een kortere weg voor? B.v. zoiets als een icon 'recent directory' ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het lijstje met recent bekeken mappen zit in het menu onder "View". Bijna onderaan dat menu zit "Go To". Daar vind je de lijst met recent bekeken mappen.

(In het Nederlands heet "View" waarschijnlijk "Beeld", maar dat weet ik niet zeker. Bij mij is "View" het derde menu-item van links - met deze aanwijzing kun je het waarschijnlijk wel vinden op jouw computer.)

Toegevoegd na 56 seconden:

Als alternatief kun je snelkoppelingen naar je meest gebruikte mappen op een centrale plek (of op je bureaublad) zetten. Dan ben je met één dubbelklik op elke plek waar je maar heen wilt.
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat er niet om dat ik snel in een bepaalde folder komt, tenminste niet vanuit de verkenner, maar vanuit een fileselectorbox, weetjewel, het popup-venster dat je krijgt in maakt-niet-uit-welke applicatie als je een bestand wil opslaan.