Is world of goo een aanrader voor de ipad??

Ik wil het spel kopen maar weet niet of het leuk is???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Mwa het is in het begin leuk maar later echt saai
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb World of Goo op de pc gespeeld, en het is een erg leuk spel. Ik weet niet precies of de besturing op de iPad goed werkt, maar het spel is zeker leuk :)
Kimath
12 jaar geleden
Ik heb het gespeeld op de PC, en ik vond het werkelijk een briljant spel!
Het is zeer origineel, je moet er goed bij nadenken, de stijl waarin het is ontworpen is prachtig, en de sfeer door de muziek maakt het helemaal af.
Ik kan het zeker aanraden!
Om het af te maken heb ik een filmpje van de gameplay bijgevoegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem op de Wii gespeeld en kan hem je zeker aanraden. Een leuke denk puzzel physics game waar je veel trial and error tegen zal komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Daarnaast heb ik hem een blauwe maandag op mijn ipod gespeeld en vond de besturing zeker goed... Alleen is het scherm veel te klein voor z'n spel. Ik denk dan ook zeker dat hij op de ipad goed tot zijn recht komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit is een leuk spel, had het eerst op de iPod touch en nu ook op de iPad en werkt goed!