Klopt het dat Black ops voor de wii maar 1 zombie map heeft?

Zijn ze er wel, hoe kom je eraan dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig speel ik nu Black Ops op de Wii, ik denk van niet. Is dit wel het geval op de ps dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@pimpelpaars Ik neem aan dat je singleplayer bedoelt
@EC ik weet dta er 5 maps zijn op de ps3 Maar ik heb alleen maar de kine der toten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een Wii of een PS3?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een wii, maar mijn vrienden een ps3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Black Ops op de Wii verschilt namelijk met die op de PS3 (en Xbox 360). Bijvoorbeeld killstreaks, op de Wii heb je die killstreak niet waarmee je in een helicopter mensen kan neerschieten. Volgens heeft ps3 ook meer wapens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, Maar ik vroeg mij af of dit ook betrekking heeft op de zombie maps ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Black Ops op de Wii heb je dus minder mogelijkheden, erg jammer vind ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het niet, weet het niet zeker. Het kan natuurlijk wel zijn dat als je singleplayer uitgespeeld hebt er meer zombie maps zijn. Heb je trouwens singleplayer uitgespeeld, ik namelijk niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij wel, Zal wel even kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Pimpelpaars, heb je een Wii of ps3?

Het beste antwoord

Er is inderdaad maar een zombie map (Kino der toten), en om deze te krijgen moet je eerst de Single player campagne uitspelen. Activision had wel beloofd om er minimaal 5 te gaan maken voor de Wii, maar helaas waren deze niet met de eerste uitgekomen.