Hoe krijg ik deze film afgespeeld op de computer?

Normaal klik ik gewoon op windows media player maar nu staat in het mapje van de film BUP, IFO en VOB bestanden.
Hoe kan ik deze film op de computer kijken?
Ik heb geen cd's, in ieder geval geen geschikte volgens Nero

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die moet je ook op een dvd branden en niet op een cd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cd, dvd, voor een niet-computer wetende zie ik geen verschil

Het beste antwoord

Gewoonweg VTS_01_0.VOB dubbelklikken en het werkt. WMP start hem dan gewoon en als het goed is speelt hij dan de hele DVD af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik raad je aan vlc player te installeren. Als het goed is verbindt dat zich dan automatisch met de extensies.
Je hoeft dan in windows verkenner of een ander filebeheer programma alleen maar op VIDEO_TS.IFO os VTS_01_0.IFO te dubbelkikken en dan opent vlc player de film.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar kan ik vlc player installeren?
Kost het geld?
Alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Tsja, dat kost geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Hij doet het!
misschien kan je het bestand dan in een ander soor bestands type zetten via www.zamzar.com