Kan je in powerpoint (2010) een media clip automatisch starten wanneer deze dia wordt geopend?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Zomaar, denk ik niet.
Je kan onder het tabbladen invoegen een actie invoegen. Door over een object te gaan of met een klikje start dan een object.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan.

1) Klik met je rechter muis knop op het geluid of film icoon in de dia
2) Bij het shortcut (of snelkoppeling) menu, selecteer "aangepaste animatie (of custom animation)"
3) Onder het "Wijzigen: spelen" paneel, klik op een van de volgende:

a) Om het geluid of de video automatisch af te spelen, selecteer "met vorige (of with previous)"

b) Om het geluid of de video af te spelen met een muis klik, selecteer je "On click"