Wie kan mij helpen met Outlook 2010? Mijn emailberichten worden niet weergegeven en wel binnengehaald.

De account werkt, test email komt gewoon binnen, rechtsonder zie ik de berichten binnenkomen. Maar als ik op Postvak In klik, staat er helemaal NIKS. Er staat "Er zijn geen items die kunnen worden weergegeven in deze weergave". Staat er iets verkeerd ingesteld qua weergave?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
2.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je een screendump plaatsen, of linken, met een betere resolutie?

Antwoorden (3)

Ga naar start, en tik in het tekstvak in:

outlook.exe /resetnavpane [enter]
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1) Klik op Start
2) Zoek en type het volgende:
outlook /cleanviews (er zit een spatie tussen Outlook en "/")
en Klik op Enter

of

1) Klik op "Filter toegepast (of filter applied)" in de onderste linker hoek van MS Outlook
2) Zet dit op een andere instelling

of

1) Open Outlook 2010
2) Klik op "Tab weergave"
3) Selecteer "Reset weergave (of reset view)"
4) Start Outlook 2010 opnieuw op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeilijk om hier op te antwoorden, aangezien er weinig details bekend zijn. Je moet is op "Beeld" kijken en dan bij 3Huidige weergave". Staat dit op "Berichten"?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet dat ik zo kan zien. Ik heb een print screen toegevoegd, kan je het hieraan zien?