Kan ik een game als pro cycling manager ook op de goedkoopste MacBook spelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

Pro cycling is niet voor Mac dacht ik
Hangt er vanaf wat voor spel het is, als het spel veel vraagt van je ram geheugen en je moet ook een goede grafische kaart hebben en genoeg schijfruimte bv farming simulator 2011 voor Mac heeft veel details enzo dus moet je een goede computer hebben