Waarom krijg ik bij een niet authentiek exemplaar van Windows 7 na updates niet meer de bekende melding:u bent mogelijk het slachtoffer van piraterij?

Bij Windows xp kreeg ik deze namelijk wel als ik "automatic updates" aan-zette nu haal ik Service pack 1 voor W7 zonder problemen binnen?meerdere malen meerdere PC's.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Bij windows XP heb je deze melding ook niet meteen gekregen. Er ging een periode overheen. Dit zal met windows 7 ook het geval zijn. Ook hier zul je over een tijdje de melding krijgen. Er zal een update komen die hierop gaat controleren. Kan zijn dat ze deze melding vervangen hebben door iets anders. Bijvoorbeeld dat je nog enkele dagen krijgt om jouw versie authentiek te maken en anders krijg je hem niet opgestart. Zoiets dergelijks verwacht ik eerder dan de melding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dan hoef je alleen maar even 7loader te gebruiken
Waarschijnlijk krijg je die wel,er is namelijk een activatie tijd,klik >start >rechtsklik computer>klik eigenschappen.
Onderaan staat de info.
Windows gebruikt WGA ( windows genuine advantage)
Dit is een ingebouwd progje dat controleert of jouw versie legaal is.
Google op WGA en vind de oplossing op je vraag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De update van het meldingsysteem, waarvan de naam mij dezer dagen compleet ontgaat (voorheen: WGA) geeft aan dat je een illigale versie van Windows gebruikt, al dan niet bewust. Wat is de oplossing? Google voor Windows 7 goed door naar RemoveWAT of ga eens naar computeridee.nl -> Faqman -> archiefgedoe en zoek naar WGA, je krijgt als resulaat een vraag die gesteld is door mij (initialen: S.A) voor Windows XP.