Hoe krijg ik mijn albumillustraties in iTunes weer normaal?

Ik heb een aantal albums van 538 Dance Smash in mijn lijst gezet van iTunes, maar ik heb nu bij ieder nummer een aparte albumillustratie, zelfs als ik ze sorteer op album. Mijn vraag is nu hoe ik al die nummers bij 1 album kan krijgen zonder de naam aan te passen van die nummers.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ook het aanpassen van de covers maakt niet uit. Zie de tweede afbeelding. Covers zijn allemaal hetzelfde en er zit geen verschil in de album titels

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

- Selecteer alle nummers van het album in 1 keer in de iTunes lijst
- Rechtermuisknop -> eigenschappen
je krijgt een waarschuwing dat je meerdere dingen aanpast, druk op ja.
- Ga naar het tabblad optie
- zet de optie 'Deel van verzameling' op ja en druk op ok.

Toegevoegd na 54 seconden:
Nu komt alles onder 1 cover te staan. Ik heb het zelf ook gedaan bij een aantal verzamelalbums :)
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkte meteen! Hartelijk dank voor dit antwoord!

Andere antwoorden (4)

Met rechtermuisknop op het liedje gaan staan, dan info bekijken. Nu kun je dingen aanpassen en de dezelfde album naam en illustratie geven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Selecteer al je liedjes van dance smash en klik rechtermuisknop info. Daarna ben je bij info vervolgens ga je naar google en mwt je muis naar een afbeelding die je wilt en je kopieerd de afbeelding (niet eerst selecteren zodat afbeelding blauw word) als je weer bij itunes bent staat er ern vakje afbeelding daar klik je op en daarna doe je rechtermuis plakken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet een album-artiest instellen. selecteer heel het album en klik rechtermuisknop. Kies info. Opties. En dan Album-Artiest typ hier: Various Artist. Dan staat alles goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stap 1: rechtermuisknop op alle liedje van album. toon info
(je kan het makkelijkste all liedjes selecteren) door je bibliotheek op artiesten te weergeven, dit staat hellemaal bovenaan je albums. dan klik je op een liedje houd je shift in gedrukt en selecteert de andere liedjes.

Stap 2: ga naar info- en pas het aan hoe jij het wilt- als je de album illustratie wil veranderen kun je een nieuwe plaatje daar naar toe slepen( bij illustraties)

Hoe maak je een Album?

ga weer naar rechtermuisknop-toon info- en nu ga je naar: sorteren en daar moet bijna alles hetzelfde zijn. Als je het goed doet heb je een album ;)