Waarom kan ik whatsapp niet op m'n ipod touch 2g zetten?

Als ik in de appstore op m'n ipod touch whatsapp zoek komt er whatsapp inc. Te staan en als ik daar op klik vind die de app niet. Ik heb whatsapp ok via m'n computer proberen te installeren maar dan komt itunes met een melding dat whatsapp niet op de ipod touch kan. Ik heb dit ook op mijn ipad 2 geprobeerd maar dat werkt ook niet. Toch hoor ik van mensen met ook de ipod touch 2g dat ze wel whatsapp hebben, hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

Whats app kan niet worden afgespeeld op de ipod touch. Het kan wel weer worden afgeapeeld als je je ipod gaat jailbreaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt er een mob. Nummer voor nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat je via whasapp site op je computer whatsapp kon downloaden voor je ipod het enige is dat je hem wel moet jailbreken als je dat nog niet gedaan heb kan het sowieso niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben de app whatsapp voor de iPod verwijderd, alleen met een jailbreak kun je het downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In plaats van WhatsApp kun je beter eBuddy gebruiken, die werkt wel op de iPod touch en daarmee kun je ook met veel meer mensen chatten;