hoe kan ik een pravate match starten zonder da er bots in het spel komen

als ik een private match start wil ik dat er vrienden van mij naar mijn server toekomen maar er komen automatisch bots zoals 3arc marco dat is een vriend van mij maar hij is het zelf niet. hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je het spel op de computer speelt, moet je mp_config bewerken. Dit bestand bevindt zich in:

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players > config_mp.cfg

of

C:\Program Files (x86)\call of duty modern warfare 2\players > config_mp.cfg

(als je het bestand daar niet ziet, kijk dan even in program files in plaats van program files (x86)

Als je het bestand hebt geopend moet je even naar deze twee lijnen zoeken:

seta_scr_bots_managed "0"
seta_scr_bots_managed_spawn "0"

Het nummer tussen de haakjes laat zien hoeveel bots er aanwezig zijn in het spel. Dus in dit geval zijn er geen bots.

Dit nummer zul jij moeten veranderen naar hoeveel bots je wilt.