Waar kan je in windows media player instellen: geef nummers weer in msn?

Ik wil graag dat de liedjes die ik luister in mijn msn komen te staan.
In msn staat deze optie al goed ingesteld, maar in Windows media player (voor windows 7) kan ik hem nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dit doe je niet in wmp maar in msn zelf ;)
extra>opties>persoonlijke gegevens -> en dan staat er onder een kopje 'status' 'informatie weergeven over nummers waar ik naar luister'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan gebeurd er nog niks...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt een stomme versie die nieuwe msn...
Wel bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ondanks dat er niks gebeurd, en het niet heeft geholpen, ga ik er vanuit dat dit wel het juiste antwoord moet zijn, en er dus een probleem met mijn pc is. Bedankt voor je moeite!