GTA IV lagged terwijl mijn pc goed genoed is. Hoe kan dit?

Mijn PC:
Intel Core I5-750 @ 2.8Ghz
DP-55WB
XFX HD6870 Black edition
OCZ 700Watt Stealth Xtreme 2
4GB DDR ram 3

Ik kan GTA IV zonder lag wel runnen op minimum. Hij geeft dan aan 400mb/1004 mb used. Als ik hem wat hoger bij stel naar bijvoorbeeld 600 heb ik direct lag. Hoe kan dit? Black ops en Just Cause 2 hebben geen lag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt je pc ook wel eens bij normale dingen?? ( andere dingen dan games)

Antwoorden (2)

Dan is je Internet verbinding niet goed genoeg, het hoeft niet aan jou te liggen maar kan ook aan de server of medespelers liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een offline spel, heeft er niks mee te maken
Probeer eens jouw virusscanner en soortgelijke beveiligingsprogjes uit te schakelen voordat je het spel opstart. Was bij mij het probleem bij de laatste MOH.
Uitgeschakeld en liep als een tierelier.