Zoals al eerder genoemd CTRL-A, of bovenin je scherm bij het tabblad 'start': Helemaal rechts staat onder elkaar zoeken, vervangen, selecteren. Bij selecteren kun je 'alles selecteren' kiezen.

Wat betreft dubbelklikken: Dubbel klikken (dus 2x achter elkaar snel klikken) op een woord, dan wordt het woord geselecteerd. 3x snel klikken op een woord, dan wordt de hele alinea geselecteerd. Maar dit werkt dus niet voor de hele tekst in je document.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ctrl + A werkt als het goed is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook heel snel klikken op een stukje tekst dan selecteert hij eerst het woord en daarna alle tekst
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
kun je dat stap voor stap toelichten? het werkt niet bij mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat zie ik ....
Cryofiel
12 jaar geleden
Werkt prima, hoor - maar dan moet je wel net LINKS van de alinea klikken, in de kantlijn. Dubbelklik selecteert de alinea. Drievoudige klik selecteert het hele document.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit het nu ter plekke uit te proberen :P maar ik zie dat het nu wel lukt maar had het antwoord gegeven omdat het bijna overal zo is dat als je een paar keer klikt dat je dan alles selecteerd
Annswers
12 jaar geleden
Ik ga het morgen nog een keer proberen!