Weet iemand een visualisatie voor winamp die hier op lijkt: (Vu-meter) zie foto. of een manier om die zelf te maken? alvast bedankt.

ik heb al tehoren gekreken dat ik met winamp een visualisatie als achtergrond kan gebruiken (bedankt). maar ik kan geen goeie visualisatie vinden die op een vu-meter lijkt. alvast bedankt. (of zelf kan maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het is heel lastig, om naar aanleiding van jouw plaatje een visualisatie te vinden, omdat het niet duidelijk is wat er gebeurt. En dat kan natuurlijk ook niet anders in een (stilstaand) plaatje.

Visualisaties met vu-meters zijn er in ieder geval genoeg.
Ik denk dat je het beste zelf even kunt zoeken op onderstaande site. Daar staan er bijna 1000, dus je vindt er vast een, die er zoveel mogelijk op lijkt.

Bovenin kun je sorteren op populariteit, best beoordeeld, laatst toegevoegd, etc.
Helemaal onderin, swap je naar de volgende bladzijde.
Succes!

http://www.winamp.com/visualizations/visualizations/1/top-rated
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OK mooi ik heb de site bekeken maar het probleem is ik kan er geen vinden die ik als desktop mode kan instellen en dat ik niet helemaal heb uitgelecht hoe hij moet bewegen komt omdat het neiet heelveel uitmaakt zolang het wel iets simpels is. en ik heb wel een goeie .gif:http://3.bp.blogspot.com/_u7LnAXyVfww/TMeQcvCnpZI/AAAAAAAAAWE/WwjED-8GAPI/s1600/vumeter.gif
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat plaatje is veel duidelijker! Het vervelende is dat ik nog nooit een visualisatie als desktop heb gebruikt. Alleen maar in de player zelf.
Dus ik zou werkelijk niet weten hoe dat moet. Nog een tip: google eens op plaatjes, met de google imagevergelijker. Dat is een nieuwe optie in Google/plaatjes. Ik heb dat net even gedaan met het plaatje van je link, en je komt dan wel interessante dingen tegen. Google vindt in ieder geval wel vergelijkbare plaatjes en soms dezelfde. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.