Hoe weet ik welke opstartbestanden ik kan uitschakelen?

En als ik iets uitschakel, is het dan duidelijk (te zien) hoe je het weer moet inschakelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K
Kimath
12 jaar geleden
Ik google altijd de naam van het bestand :)

Het beste antwoord

ga naar uitvoeren en typ: 'msconfig'

Bij de tab opstarten kun je de programma´s zien die direct met je pc mee opstarten en deze uitschakelen

Toegevoegd na 1 minuut:
Download Soluto om je pc sneller op te laten starten, dit programma geeft aan welke programma´s je kunt uitschakelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soluto is inderdaad een heel duidelijk programma

Andere antwoorden (2)

Ik persoonlijk gebruik Revo voor dit soort dingen. Je kan met dit programma makkelijk programma's verwijderen, ook als je per ongeluk het uninstall bestand hebt verwijderd. Revo is verkrijgbaar als 30 dagen TRIAL!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Dat is de vraag niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, handig programma!
Pieter2011
12 jaar geleden
@Kimath Het antwoord was nogal vaag en gedeeltelijk onjuist, maar Revo heeft wel degelijk een functie waarmee je opstartprogramma's kunt in- en uitschakelen. Die zit onder het tabblad Gereedschap > AutoRun-beheer. @Bits Revo heeft ook gewoon een gratis versie:
http://revo-uninstaller.nl.softonic.com/
Pieter2011
12 jaar geleden
@ Kimath Sorry, het antwoord was inderdaad fout. Ik had de vraag niet goed gelezen.
Als je het met Ccleaner doet wel.

Hoe dan ook. Je kunt bijna lles uitschakelen. Alleen je Antivirus, en drivers van de Videokaart, geluidskaart, muis (in een laptop.)